Returpolitik

 

Sådan sender du retur til Young Born 

Hos YoungBorn.dk har du 14 dages returret gældende fra den dag, du afhenter eller modtager pakken. Se nedenfor en forklaring på hvordan du returnerer til YoungBorn.dk 

 

Har du købt en gave på YoungBorn.dk? 

Ved køb af gaver kan returretten forlænges ved at kontakte os pr. mail. 
Vi sætter gerne byttemærke på og pakker gerne ind. Dette kan du blot notere i notatfeltet. 
  

Har du fået en gave fra YoungBorn.dk? 

Hvis du har fået en gave fra Young Born, som du ønsker at returnere, så sættes pengene ind på køberens kort. Hvis du ønsker at få et tilgodebevis, kan du angive dette på retursedlen. Husk at angive din egen mailadresse, så du kan modtage tilgodebeviset. Vi kan desværre ikke tilbagefører pengene til andet kontonummer - Hvis du ønsker penge retur skal du kontakte gavegiveren. 
  

Skal du sende varer retur? Intet problem 

Hvis du ønsker at ombytte eller returnere en vare, skal du være opmærksom på følgende hvis du vil være sikker på at kunne få det fulde beløb retur: 

  • Varen skal være i original emballage, 
  • Varen må ikke have tegn på slid, pletter eller skader, eller lugte af udefrakommende dufte såsom parfumer og røg. 
  • Derudover skal der være mærker på tøjet, da vi ellers ikke kan sælge varen til ny modtager. 
  • F.eks. skal sko i deres originale æske igen og tøj skal i deres originale emballage ved retur. 

Når du er klar til at returnere skal du gøre følgende: 

  • Pakke varen i original emballage som angivet ovenfor 
  • Pakke varen forsvarligt ind, så den ikke beskadiges under transport 

Send en mail til kontakt@youngborn.dk, så sender vi en returlabel til dig. Det koster 46,- og fratrækkes det beløb du skal have retur.

Ønskes ombytning: Opret ny ordre og returner på normalvis. Vi fratrækker stadig 46,- ved brug af vores returlabel.
 
Hvis du selv vælger distributør, skal du være opmærksom på følgende. 
 
Pakken skal sendes til os, så tag kontakt til os via e-mailen: kontakt@youngborn.dk

 
Pakken skal sendes direkte til vores adresse, og der må ikke vælges pakkeboks eller posthus.  

 

Reklamation 

Øv. Vi tjekker altid varen inden vi sender den. Men desværre kan der kan jo ske noget uforudset, eller varen kan have en produktionsfejl. 
Hvis du har en reklamation på en vare, skal du hurtigst muligt lave en reklamation og sende til kontakt@youngborn.dk.
 
Vi kontakter dig hurtigst muligt, normalt indenfor 2-3 hverdage efter vi har modtaget din reklamation.
  

Er du i tvivl om noget? 

Vores kundeservice er klar til at hjælpe dig - kontakt os på kontakt@youngborn.dk